U Centru Naziunale di Compositi di u Regnu Unitu sviluppa sistemi di deposizione di composti ultra-alta velocità

2023-02-22Share

U Centru Naziunale di Composite di u Regnu Unitu sviluppa sistemi di deposizione di composti ultra-alta velocità


Fonte: Global Aviation Information 2023-02-08 09:47:24


U Centru Naziunale di Composite (NCC) di u Regnu Unitu, in cullaburazione cù Loop Technology di u Regnu Unitu, Coriolis di Francia, è Gudel di Svizzera, hà cuncepitu è ​​​​sviluppatu u Sistema di Depositu Composite Ultra-Alta Velocità (UHRCD), chì hà per scopu di aumentà significativamente a deposizione. volume di materiali compositi durante a fabricazione. Per risponde à i bisogni di a prossima generazione di grandi strutture composite. L'unità di deposizione composita ultra-alta velocità hè finanziata da l'Istitutu di Tecnulugia Aeroespaziale (ATI) cum'è parte di u Programma di Acquisizione di Capacità di £ 36m (iCAP).

Aumentà a quantità di fibra di carbone depositata hè cruciale per accelerà a fabricazione di grandi strutture, da l'ale di l'aeronautica à e pale di turbine. In prucessi di sviluppu, u sistema di depositu automatizatu hè previstu di furnisce tassi di depositu di fibra secca in più di 350 kg / h, superendu u scopu originale di u prugramma di 200 kg / h. In cuntrastu, l'attuale standard di l'industria aerospaziale per a piazzamentu automaticu di fibre di grande struttura hè di circa 50 kg / h. Cù cinque teste diverse, u sistema pò tagliate, alzà è mette materiali in fibra secca in una manera integrata secondu i requisiti di cuncepimentu, furnisce opzioni per risponde à e richieste di diverse forme è scenarii.


I prucessi di sviluppu iniziali di a capacità di un sistema di depositu compositu ultra-alta velocità sò stati realizati cum'è parte di u prugramma Airbus's Wings of Tomorrow. NCC hà recentemente cumpletu u terzu stratu di superficia superiore Wings of Tomorrow cù tutti i strati automatizati dipositati da a testa di deposizione ottimizzata. Prima di principià a terza deposizione di a superficia Wing of Tomorrow, a squadra di u prugettu hà realizatu una seria di prucessi di sviluppu destinati à migliurà a precisione di pusizioni è u tassu di deposizione di materiali non-crimped fabric (NCF). In parte di Wings of Tomorrow, esperimenti sò stati ancu realizati per aumentà a vitezza, cù risultati notevuli. A velocità di depositu pò esse aumentata da 0,05 m/s à 0,5 m/s senza effetti negativi nantu à a precisione di massa è di pusizione. Questa tappa marca un saltu giganti in avanti in a fabricazione di composti è serà una parte impurtante di ottene a produtividade pianificata per l'aviò futuru.


SEND_US_MAIL
Per piacè missaghju è avemu da vultà à voi!